Categories :

Qlamqtar 2022 FIFA World Cup | Team Profile | YEMEN: Oh man everything is greattt don’t worry about it we’ve got khat so everythings sooooooo good. So fucking high right nows22332 hahhahahahaha :DDDDDDDDDDD

***I DON’T HAVE FIFA’S PRIOR WRITTEN CONSENT TO USE, TALK, THINK OR EVEN YELL AT RANDOS IN MY STREET ABOUT ANY NAMES, COUNTRIES OR EVENTS MENTIONED IN MY FIFA WORLD CUP QATAR 2022 COVERAGE, SO FOR COPYRIGHT REASONS FROM HERE ON IN, THE EVENT WILL BE REFERRED TO AS QLAMQTAR 2022.***

With the Qlamqtar 2022 world cup only about 11 periods away (depending on your own set of menstrual circumstances), I’m going to be answering all the burning questions leading up to the tournament. Today, I take a look at Yemen, who are yet to qualify for a World Cup.

Flags are so fucking cool ya know? Man.. like, each of them, every colour, every symbol is there for a reason.. something that means something to them… like even this one, the red, white and black no doubt is because of the connection to its Arab brothers.. the red means something probably, probably the blood of the martyrs I’m tippin, the black is probably something to do with war or a dark history or something and the white is probably about peace or purity or some shit… so cool…and you know what, you can always make some bullshit up about em that’s got somwthin to do with soccer, alwaysssszzszsz

YEMEN
Qlamqtar 2022 FIFA World Cup | Team Profile | YEMEN: Oh man everything is greattt don’t worry about it we’ve got khat so everythings sooooooo good. So fucking high right nows22332 hahhahahahaha :DDDDDDDDDDD

Nickname: The Happy Yemen (no joke)
FIFA Ranking: 152 (Nov 2021)

Oh man. you know khat right? Khat . No? Well it’s a plant you chew and chew and chew and chew and chew and chew and chew and chew and chew and chew and chew ahahaha chew chew!!! CHEW CHEW all aboard!! Just, you know what, you just gotta try it chew chew HAHAHAHA AHA AH AH AH HAHAHA “AH” ah aha thats like the vampires laugh on Sesame Street.. the count righrt? HAHAHA What a legend How sick is this. I just love it. Just so good oh man

hahahajh battyful boots hahahah AH AH AH AH OH MAN SO GOODD….

go again go again!!! please go again YESSSS

The Highpoint (HAHAHA)
Successfully completing the boat trip to Djibouti in 2018 World Cup Qualification

In 2018, due to the civil war in Yemen, the only way that that the team could get to their World Cup Qualifier against North Korea was to flee their homeland by boat to Djibouti across the Persian gulf and then board a flight to Doha (where they had been forced to play their home games). They ended up losing the match 1-0 and then had the result voided by FIFA as a result of fielding an ineligible player (officially losing 3-0), but it’s not about if you win or lose, it’s about the friends you make fleeing your war torn country to cram onto a shoddy boat to traverse the world’s most dangerous stretch of sea, notorious for ruthless Somali pirates, just to go play a sports game.

One to watch: http://somethingnothing.net/

oh man hahahahaha do it.. go there… so fucking high right now.. that is sssooooooooo goodddd

GO HERE http://somethingnothing.net/ DO

ITTTTTTTT KNUCKLEHEADS HAHAHAHA PTI… AND NOW….. IT’S SPORTSCENTER

hahah what is ithis…. Yemen… isn’t it crazyt how soccer is the number one sport…. but it’ the lowest scoring one? Is that part of the allure… whow I think it is… because in theory you just need one crazy deflection to go in and maybe just maybe you can keep the opposition out… no othre sport has that.. look at Leicester.. look at Greex hahah Greex… yeah Greex in 2004

http://somethingnothing.net/

Learn the lingo & speak like a local!

I WILL! THANKS FOR BEING MY FRIENDS! LET’S DANCEEEE YESSSS http://somethingnothing.net/

Upcoming matches

WHOOOOOOOOOOOO CAREEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH SPORTS SPORTS SPORTS